ابزار پرده خوش آمدگویی
دانلود نرم‌افزار Atlantis Word Processor 3.1.0 - ویرایشگر متون

دانلود نرم‌افزار Atlantis Word Processor 3.1.0 - ویرایشگر متون

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

نظر شما در مورد وبسایت من چیست؟

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Softneed و آدرس softneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آخرین مطالب

دانلود نرم‌افزار Atlantis Word Processor 3.1.0 - ویرایشگر متون

دانلود نرم‌افزار Atlantis Word Processor 3.1.0 - ویرایشگر متوننرم‌افزار Atlantis Word Processor همانطور که از نام آن برمی‌آید، ابزارهای پردازش لغات را در اختیار شما قرار می‌دهد. کار با این برنامه قدرتمند بسیار آسان است، به طوریکه حتی کم‌تجربه ترین کاربران می‌توانند از آن استفاده نمایند. رابط کاربری نرم‌افزار Atlantis Word Processor، ساده و قابل درک است به طوریکه به راحتی می‌توانید ابزار مورد نیاز را در آن پیدا کنید. این نرم‌افزار کاربردی امکان استفاده از قابلیت‌های undo، redo و جستجو و امکان تغییر حالت نمایش و مدیریت نوار ابزار را برای شما فراهم می‌کند. آخرین نسخه نرم‌افزار Atlantis Word Processor توسط تیم شاتل‌لند به شما کاربر گرامی تقدیم می‌شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم‌افزار می‌پردازیم.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , اداری , ,
برچسب ها : , ,
تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1396 ساعت : 12:56
بازدید : 64

دانلود نرم‌افزار Icecream Ebook Reader Pro 5.07 - کتابخوان الکترونیکی

دانلود نرم‌افزار Icecream Ebook Reader Pro 5.07 - کتابخوان الکترونیکیکتاب‌های الکترونیکی هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، زیرا تعداد زیادی از دستگاه‌های قابل حمل، امکان مطالعه این گونه کتاب‌ها را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. با این وجود، اگر نمی‌خواهید یک ابزار اختصاصی برای مطالعه کتاب‌های الکترونیکی تهیه کنید، می‌توانید از برنامه‌های کاربردی ویژه‌ای استفاده کنید که بر روی کامپیوترهای مختلف نصب می‌شوند. نرم‌افزار IceCream Ebook Reader یکی از این نوع برنامه‌ها است. این نرم‌افزار قدرتمند از رابط کاربری گرافیکی خوش ساختی برخوردار است و به همین دلیل مطالعه کتاب‌های الکترونیکی را تسهیل می‌نماید. آخرین نسخه نرم‌افزار IceCream Ebook Reader توسط تیم شاتل‌لند به شما کاربر گرامی تقدیم می‌شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم‌افزار می‌پردازیم.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , اداری , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1396 ساعت : 12:49
بازدید : 62

دانلود نرم‌افزار Icecream PDF Converter Pro 2.74 - تبدیل فایل‌های pdf به نوشتاری و بلعکس

دانلود نرم‌افزار Icecream PDF Converter Pro 2.74 - تبدیل فایل‌های پی‌دی‌اف به نوشتاری و بلعکس

Icecream PDF Converter نرم‌افزاری پیشرفته است که فایل‌هایی فرمت‌های مختلف را به فرمت PDF و بالعکس تبدیل می‌کند. با استفاده از امکانات فوق‌العاده و رابط کاربری ساده و جذاب این ابزار پیشرفته می‌توانید فرمت‌هایی نظیر DOC، EPUB و JPG را به فرمت PDF تبدیل نمایید. Icecream PDF Converter به شما این امکان را می‌دهد که تمامی فایل‌های مورد نظر خود را در قالب یک سند PDF ادغام کنید. به کمک آخرین نسخه نرم‌افزار تبدیل فایل‌های پ

ی‌دی‌اف می‌توانید تعداد نامحدودی از فایل‌‎های PDF را به فرمت‌های JPG ،BMP و EPS تبدیل کنید. لازم به ذکر است که زبان بوسنیایی به ورژن 2.69 این نرم‌افزار افزوده شده است. نرم‌افزار Icecream PDF Converter توسط تیم شاتل‌لند به شما کاربر گرامی تقدیم می‌شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم‌افزار می‌پردازیم. 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , اداری , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : چهار شنبه 19 مهر 1396 ساعت : 15:32
بازدید : 78

دانلود نرم‌افزار Wondershare PDFelement 6.3.2.2767 - ساخت و ویرایش فایل‌های پی‌دی‌اف

Wondershare PDF element نرم‌افزاری پیشرفته و قدرتمند است که برای گردآوری تمامی ابزارهای استاندارد و ضروری مرتبط با PDF مورد استفاده قرار دانلود نرم‌افزار Wondershare PDFelement 6.3.2.2767 Professional - ساخت و ویرایش فایل‌های پی‌دی‌افمی‌گیرد. با استفاده از نرم‌افزار ایجاد و ویرایش فایل‌های پی‌دی‌اف، امکان مشاهده اسناد، ایجاد فایل‌های جدید، ویرایش فایل‌های موجود، تبدیل آنها به فرمت‌های دیگر و حتی نشانه گذاری آنها برای کاربران فراهم شده است. آخرین نسخه نرم‌افزار Wondershare PDF element توسط تیم شاتل لند به شما کاربر گرامی تقدیم می شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم‌افزار می‌پردازیم.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , اداری , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : چهار شنبه 19 مهر 1396 ساعت : 14:31
بازدید : 71