ابزار پرده خوش آمدگویی
Softneed

Softneed

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

نظر شما در مورد وبسایت من چیست؟

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Softneed و آدرس softneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آخرین مطالب

دانلود نرم‌افزار تحلیل مسائل مهندسی انسیس - ANSYS Products 18.1

دانلود نرم‌افزار تحلیل مسائل مهندسی انسیس - ANSYS Products 18.1این بسته‌ی نرم‌افزاری تمامی حوزه‌های علم فیزیک را پوشش می‌دهد و تقریباً تمامی زمینه‌های شبیه سازی مهندسی که برای فرایند طراحی لازم است را برای کاربران فراهم می‌سازد. سازمان‌های سرتاسر جهان، به منظور ارائه‌ی بهترین امکانات برای سرمایه گذاری بر روی نرم‌افزار شبیه سازی مهندسی خود، شرکت ANSYS را بعنوان نماینده‌ی خود انتخاب نموده ‌اند. فن‌آوری ANSYS امکانات دنیای واقعی را به فرایند طراحی مهندسی اضافه

 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , گرافیکی , مهندسی , ,
برچسب ها : , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 14:25
بازدید : 355

نرم‌افزار مدیریت کلاس درس الکترونیکی - NetSupport School 12.00.0020

نرم‌افزار مدیریت کلاس درس الکترونیکی - NetSupport School 12.00.0020نرم‌افزار NetSupport School یک برنامه‌ی فوق‌العاده در زمینه‌ی آموزش و مدیریت کلاس درس است و امکان آموزش و نظارت سمعی بصری را برای معلمین فراهم می‌نماید. همچنین این ابزار فوق‌العاده، امکان تعامل با دانش‌آموزان را به صورت انفرادی و در قالب یک گروه از پیش تعریف شده در کلاس فراهم می‌سازد. نرم‌افزار NetSupport School با ایجاد تکالیف و چالش‌هایی که در کلاس‌های درس امروزی مطرح می‌شوند، امکان ارائه‌ی

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , ارتباطات , شبکه و سرور , کاربردی , مالتی مدیا , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 14:22
بازدید : 19

دانلود نرم‌افزار مدیریت شبکه - Xmanager Enterprise 5 Build 1236

دانلود نرم‌افزار مدیریت شبکه - Xmanager Enterprise 5 Build 1236نرم افزار قدرتمند Xmanager Enterprise که در زمینه مدیریت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد برای استفاده افرادی طراحی شده است که می‌خواهند از طریق کامپیوترهای شخصی خود و به صورت کاملا امن به ترمینال‌های از راه دور SHH و TELNET متصل شده و عملیاتی نظیر جابجایی فایل‌ها، چاپ اسناد از طریق LPD و دسترسی مستقیم به هاست‌های Unix یا Linux را انجام دهند. آخرین نسخه نرم افزار Xmanager Enterprise به کاربران این

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , ارتباطات , شبکه و سرور , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 14:19
بازدید : 17

دانلود نرم‌افزار Wireshark 2.4.3 - آنالیز شبکه

دانلود نرم‌افزار Wireshark 2.4.3 - آنالیز شبکهدرصورت اتصال دائمی کامپیوتر شما به اینترنت یا یک شبکه، سیستم شما در معرض حملات ویروسی و آلودگی به بدافزارها قرار خواهد داشت. شما علاوه بر استفاده از یک نرم‌‎افزار آنتی‌ویروس آپدیت شده، می‌توانید از یک ابزار تحلیل شبکه به منظور شناسایی بدافزارها و مسدود نمودن آنها استفاده نمائید. آخرین نسخه نرم‌افزار Wireshark چنین کاربردی دارد.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , امنیتی , ارتباطات , شبکه و سرور , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 14:13
بازدید : 15

دانلود نرم‌افزار‌ BlueStacks App Player 3.52.67.1911 Rooted - شبیه‌ساز اندروید‌

BlueStacks یک نرم‌افزار ساده و در عین حال قدرتمند است. با استفاده از این ابزار اجرا و شبیه‌سازی برنامه‌های‌ اندروید‌ و به کمک یک حساب کاربری گوگل می‌توانید برنامه‌های اندروید را بر روی سیستم عامل ویندوز اجرا کنید. پنجره‌ اصلی نرم‌افزار BlueStacks تمامی برنامه‌های موجود در بازار که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند را به نمایش در می‌آورد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , سیستم عامل , کاربردی , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 14:6
بازدید : 16

دانلود Kali Linux 2017.3 - سیستم عامل لینوکس کالی

سیستم عامل Kali Linux یک توزیع لینوکس مشتق شده از دبیان است که در زمینه تست نفوذ و عیب یابی شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. کمپانی Offensive Security پشتیبانی مالی تولید این سیستم عامل را برعهده داشته است. متی آهارونی، دوون کرنز و رافائل هرتزوگ، توسعه دهندگان اصلی Kali Linux به حساب می‌آیند. بیش از 300 برنامه تست نفوذ از قبل در این سیستم عامل پیشرفته نصب شده اند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , سیستم عامل , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 14:1
بازدید : 17

دانلود Ubuntu Desktop 17.10 - سیستم‌عامل لینوکس اوبونتو دسکتاپ

سیستم‌ عامل لینوکس Ubuntu که در سطح جهانی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است، هر شش ماه به روز رسانی می شود. قابلیت پشتیبانی هجده ماهه نیز در مورد هر یک از نسخه‌ های این نرم افزار به اجرا در می‌آید. این برنامه قدرتمند، سریع و قابل اطمینان، برای نسخه ویژه کامپیوترهای شخصی، سه سال پشتیبانی و برای نسخه‌های Server ، پنج سال پشتیبانی ارائه می‌نماید.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , سیستم عامل , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 13:56
بازدید : 16

دانلود نرم‌افزار Unity Pro 2017.3.0f1 - ساخت بازی یونیتی

Unity نرم‌افزاری است که برای توسعه‌ی بازی‌های 2 بعدی و 3 بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این ابزار بازی سازی قدرتمند می‌توانید آن دسته از برنامه‌های کاربردی و بازی‌های ویدئویی که با سیستم‌ عامل‌های ویندوز، OS X، اندروید، iOS، لینوکس و همچنین با کنسول‌های بازی از قبیل Wii، PlayStation 3 و XBox 360 سازگاری دارند را به وجود آورید.پسورد فایل: www.shatelland.com (با حروف کوچک)


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , برنامه نویسی , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 13:43
بازدید : 61

دانلود نرم‌افزار Google Android Studio 3.0.1 Build 171.4443003 - برنامه‌نویسی اندروید

Android Studio یک محیط توسعه اندروید است که براساس محیط های برنامه نویسی IntelliJ IDEA کار می‌کند. این نرم‌افزار که به محیط توسعه یکپارچه Eclipse و پلاگین ADT شباهت دارد، ابزارهای توسعه یکپارچه اندروبد را برای توسعه و اشکال زدایی در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از امکانات نرم‌افزار Android Studio عبارتند از پشتیبانی از قابلیت آپدیت مبتنی بر Gradle، اجرای فرایند بار سازی مخصوص اندروید


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , برنامه نویسی , ,
برچسب ها : , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 13:37
بازدید : 17

دانلود نرم‌افزار ویژوال استودیو - Visual Studio All Editions 2017 v15.5.27130.

نرم‌افزار Microsoft Visual Studio یکی از پیچیده ترین محیط‌ های توسعه‌ یکپارچه‌ای است که برای طراحی نرم‌افزارها، برنامه‌های کنسولی و رابط های کاربری گرافیکی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگام نصب این نرم‌افزار می‌توانید کامپوننت‌های اضافی را برحسب نیازتان راه اندازی نمایید.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , برنامه نویسی , ,
برچسب ها : , , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 13:28
بازدید : 18

صفحات سایت

تعداد صفحات : 6