ابزار پرده خوش آمدگویی
Softneed

Softneed

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

نظر شما در مورد وبسایت من چیست؟

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Softneed و آدرس softneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آخرین مطالب

دانلود آفیس 2016 آپدیت نوامبر- Microsoft Office 2016 Pro Plus

بسته نرم‌افزاری Microsoft Office 2016 که برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده است، هنگامی که بحث عملکرد به میان می‌آید، به عنوان محصول پرطرفدار کمپانی مایکروسافت مطرح می‌شود. این درحالی است که آخرین نسخه بسته نرم‌افزاری Microsoft Office 2016 دیگر مثل گذشته بعنوان محصول انحصاری پلتفرم ویندوز شناخته نمی‌شود.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , اداری , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 11:29
بازدید : 32

اسکرین و پوسته برای ویندوز 10 - Windows 10 Skin Pack 6.0

Windows 10 Skin Pack نرم‌افزاری پرطرفدار است که تحت سیستم عامل ویندوز 10 اجرا می‌شود و امکان تغییر ظاهر ویندوزهای 7، XP، 8 و 8.1 به ویندوز 10 را برای شما فراهم می‌نماید. همانطور که می دانید ویندوز 10 از طراحی منحصر بفردی برخوردار است، به طوری که برخی بازی‌ها و نرم افزارها در این نسخه به خوبی اجرا می شوند. استفاده از اسکین‌های زیبا و جذاب موجود در آخرین نسخه Windows 10 Skin Pack، به آن دسته از افرادی توصیه می شود که...


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , دسکتاپ , گجت های ویندوز , ,
برچسب ها : , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 10:48
بازدید : 34

دانلود نرم‌افزار بهبود عملکرد ابزارهای دسکتاپ - Winstep Xtreme 17.1.0.1212

با وجود محبوبیت فراوان سیستم عامل ویندوز در سرتاسر جهان، بسیاری از کاربران بر این باورند که ظاهر و عملکرد این سیستم عامل چندان ایده آل نیست. به همین خاطر برای برطرف کردن نیاز خود به دنبال راه حل‌هایی هستند که از میان آنها می‌توان به نصب تم و یا استفاده از نرم افزار WinstepXtreme اشاره کرد. کاربران با نصب این ابزار محصربفرد می‌توانند تغییراتی را در شکل ظاهری و عملکرد ویندوز بوجود آورند که عبارتند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , دسکتاپ , ,
برچسب ها : , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 10:45
بازدید : 29

دانلود نرم‌افزار Halloween Dusk Screensaver 2.0 - اسکرین سیور

مشاهده ماه کامل، آسمان شب، ساختمان‌های متروکه و گورستان‌ تاریک، احساس دلهره و اضطراب را در دل بسیاری از افراد بوجود می‌آورد. نرم‌افزار Halloween Dusk Screensaver مجموعه‌ای از اسکرین‌سیورهای ترسناک را به مناسبت هالووین در اختیار شما قرار می‌دهد. این اسکرین‌سیورها، حال و هوایی تاریک و دلهره‌آور را برای بینندگان ایجاد می‌کنند.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , دسکتاپ , گجت های ویندوز , ,
برچسب ها : , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 10:40
بازدید : 32

دانلود نرم‌افزار Internet Download Manager 6.30 Build 1 - مدیریت دانلود آی‌دی‌ام

نرم افزار Internet Download Manager با تمامی مرورگرهای معروف از جمله IE ،Opera ،Netscape ،Firefox و Chrome سازگاری دارد. قابلیت ایجاد کادر پیشنهاد دانلود فایل در صفحاتی که دارای فایل‌های صوتی و تصویری هستند، از دیگر امکانات نرم‌افزار مدیریت دانلود آی‌دی‌ام به شمار می‌رود. این قابلیت به ویژه در سایت‌هایی که امکان دانلود فایلهای صوتی و ویدئویی را فراهم نمی‌کنند، بسیار مفیدخواهد بود


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , اینترنت , ,
برچسب ها : , , , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 10:28
بازدید : 33

دانلود نرم‌افزار Telegram Desktop 1.2.0 - تلگرام برای ویندوز

نرم‌افزار Telegram یک برنامه پیام رسان سریع و کاربردی است. کار با این برنامه پیشرفته بسیار راحت است. نرم‌افزار Telegram بر اساس پروتکل MTProto کار می‌کند. با استفاده از این ابزار فوق‌العاده می‌توانید با 200 کاربر دیگر به صورت گروهی گفتگو نمایید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , ارتباطات , دسکتاپ , ,
برچسب ها : , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 10:26
بازدید : 31

دانلود نرم‌افزار فشرده‌ساز و مدیریت فایل‌های فشرده - 7Zip 9.20 / 7-Zip 17.01 beta

به منظور extract و فشرده سازی فایل‌ها می‌توانید از نرم‌افزار قدرتمند7-Zip استفاده کنید. این نرم‌افزار یک جایگزین فوق‌العاده برای WinRAR به حساب می‌آید. رابط کاربری نرم‌افزار7-Zip به رابط کاربری نرم‌افزار‌های رقیب خود شباهت دارد. رابط کاربری این نرم‎افزار از یک ابزار مدیریت فایل و یک خط فرمان به منظور جستجو و انتخاب فایل‌ها برای extract و فشرده سازی برخوردار است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , کاربردی , ,
برچسب ها : , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 10:17
بازدید : 26

دانلود نرم‌افزار فشرده سازی فایل - WinRAR 5.50 Final

WinRAR یکی از معروفترین و بهترین نرم‌افزارهای مدیریت فایل‌های فشرده به حساب می‌آید. یکی از اصلی‌ترین امکانات این ابزار فشرده سازی قدرتمند، قابلیت خود استخراجی است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که فایل Zip شده را به یک فایل اجرایی تبدیل کنید تا در سیستم‌های فاقد WinRAR نیز بتوانید آن‌ها را از حالت Zip شده خارج نمائید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , کاربردی , ,
برچسب ها : , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 10:12
بازدید : 34

دانلود نرم‌افزار Adobe Photoshop CC 2018 v19.0.1.29687 - ادوبی فتوشاپ‌

 

نرم افزار Photoshop، طراحان را قادر می سازد تا آثار جدید و فوق العاده ای را خلق نمایند. بهبود قابلیت نقاشی و تهیه ویدیوهای 3بعدی، سهولت تبدیل عکس‌های 2 بعدی به 3 بعدی، امکان ساخت تصویرهای پانوراما، کارایی مناسب هنگام کار با تصاویر بزرگ و امکانات بیشتر و کاربردی تر هنگام چاپ عکس ها از جمله قابلیت‌های این برنامه کاربردی محسوب می‌شود.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , گرافیکی , ,
برچسب ها : , , , , , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 10:0
بازدید : 39

دانلود نرم‌افزار Autodesk 3ds Max 2018 Update 4 - مدل‌سازی سه‌بعدی

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که همیشه رویای خلق دنیا‌های سه بعدی شگفت‌انگیز را در سر داشته‌اید، استفاده از نرم‌افزار Autodesk 3ds Max 2018 را به شما توصیه می‌کنیم. این برنامه پیشرفته، امکان مدل‌سازی، متحرک‌سازی و رندرینگ سه بعدی را برای شما فراهم می‌سازد. با استفاده از نرم‌افزار Autodesk 3ds Max 2018 می‌توانید جهان‌هایی بسیار وسیع را برای بازی‌های ویدیویی طراحی نمایید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : نرم افزار , گرافیکی , ,
برچسب ها : , , , , ,
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396 ساعت : 9:49
بازدید : 35

صفحات سایت

تعداد صفحات : 6